Veelgestelde vragen
Vind snel het antwoord op uw vragen: domiciliëring van bedrijf, faciliteiten, kantoren, coworking space, faciliteiten, facturering?
Vind snel het antwoord op uw vragen: domiciliëring van bedrijf, faciliteiten, kantoren, coworking space, faciliteiten, facturering?
Onze assistenten kunnen al uw verzoeken op het vlak van catering inwilligen. Wij hebben verscheidene cateraars voor u geselecteerd. Wanneer u een vergaderruimte huurt, heeft u een ruime keuze aan cateringmogelijkheden. We voldoen aan de meest veeleisende eisen.
Natuurlijk kunt u dat. Het Topos-team is er om u te helpen. Scans zijn gratis als u ze zelf maakt.
Topos biedt zijn klanten gratis vergaderruimten voor 2 tot 4 personen. De ruimten kunnen worden gereserveerd bij het onthaal. Voor ruimten met een capaciteit van 8-10 personen bieden wij u 15 uur per maand.
Ja, inderdaad. Wanneer u van Topos uitgeruste kantoren of gedeelde ruimtes huurt, zijn alle belastingen inbegrepen.
Alle lasten zijn inbegrepen in de maandelijkse huurprijs voor uw kantoor. U hoeft niet te vrezen voor verrassingen op dat vlak. Volgende kosten en diensten zijn inbegrepen: Het hoofdkantoor van uw bedrijf en het dagelijks beheer van uw post, Een uitzonderlijke werkplek, Een volledig uitgerust en ingericht bureau met permanente toegang, Tuinen, patio’s, terrassen om…
Onze vergaderruimten en ‘bubbles’ zijn beschikbaar voor reservatie. De prijzen beginnen vanaf € 20 per uur. Dat omvat de ruimte zelf, een internetverbinding, dranken, flip-overs en een projectiescherm. Als u een collega bent of een kantoor huurt van Topos, zijn de kleine vergaderzalen (4p) gratis. Kwaliteit van de dienstverlening, professionaliteit van de teams, klantrelaties en…
Wij kunnen uw post zo vaak als dat u wenst, scannen en doorsturen via e-mail. Als u dat wenst, sturen wij geen reclamepost door. Uw originele post wordt bewaard en aan u overhandigd bij uw terugkomst van vakantie.
Natuurlijk! Ons team staat met plezier tot uw dienst van maandag tot donderdag tussen 9 u. en 18 u., en op vrijdag tussen 9 u. en 17 u. Tijdens uw bezoek wordt u verzocht plaats te nemen en een kop koffie te drinken in een van onze lounges, terwijl wij uw bestelling verwerken. Als u…
Natuurlijk kan dat. Al onze diensten zijn toegankelijk voor al onze leden en klanten. Daar moeten wij echter bij vermelden dat u als Topos-klant altijd voorrang hebt. Veel diensten zijn gratis, zoals het gebruik van onze lounges (5 locaties in Brussel), dakterrassen, tuinen, wifi, dranken, … U kunt op elk moment gebruik maken van alle…
Topos beheert uw post op professionele en proactieve wijze. Dat doen wij al meer dan 40 jaar! Het spreekt vanzelf dat het Topos-team altijd met de grootst mogelijke vertrouwelijkheid werkt en uw instructies opvolgt. Uw post kan op verschillende manieren worden verwerkt. Wij kunnen een geheimhoudingsovereenkomst met onze klanten aangaan. Of u nu een gedeeld…
TOPOS – Grieks voor "de plaats" – beschikt over 4 prestigieuze locaties in Brussel, gelegen in eersteklas herenhuizen en exclusieve omgevingen. De locaties zijn uniek en bieden een professionele dienstverlening van het hoogste niveau.
Een uniek concept van Boutique Business Centres.
T. +32 2 642 00 42
F. +32 2 642 00 43
wework@topos.be