Waarom TOPOS een slimme keuze is

Luxe en prestige

Onze business- en coworkingcentra werden ondergebracht in gebouwen met standing. Het zijn stuk voor stuk herenhuizen uit het begin van de 20ste eeuw, beladen met geschiedenis. Ze ademen een onmiskenbare architecturale verfijning die wij op onze eigen manier in de kijker zetten. Zo kunnen wij onze leden en klanten een prestigieus adres aanbieden.

Drie strategische locaties

De werkruimten van TOPOS liggen in de zakenwijken van Brussel. Ze zijn bovendien vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. 

Het maakt niet uit of u in ons gebouw van Louiza, Schuman of Merode bent: in maximaal 15 minuten staat u in het stadscentrum of aan een van de belangrijkste metrostations. 

Flexibele en transparante prijzen

TOPOS hanteert een transparante tarifering. Onze formules voor coworking en uitgeruste kantoren zijn all-in en heel flexibel … per uur, per dag of langer! Installatiekosten, daar doen wij niet aan mee. U betaalt dus enkel voor de gekozen service. Voor de domiciliëring en het kantooradres kiest u bovendien zelf de facturatietermijn: driemaandelijks of jaarlijks. Zo blijft uw kosten de baas.

Exclusieve voorzieningen

Wie voor TOPOS kiest, heeft de zekerheid kantoormateriaal van hoge kwaliteit te kunnen gebruiken. Al onze vergaderzalen zijn uitgerust met interactieve schermen en flipovers. Er staat ook een multifunctionele printer. Ook de keuken in iedere werkruimte is volledig uitgerust, om met volle teugen van uw pauzes te kunnen genieten.

Comfort en elegantie

Uw werkomgeving heeft een invloed op uw productiviteit. Daarom biedt TOPOS u een ruim, comfortabel en elegant werkkader aan. In onze business- en coworkingcentra geniet u van ergonomische designmeubelen. Het licht is er natuurlijk en gedempt, de verf op de muren is rustgevend. Bovendien zijn veel vergader- en werkruimten geluiddicht om u meer rust en totale discretie te verzekeren.

Onze events

Wij organiseren regelmatig verschillende, gezellige events in onze centra. Ze bieden een mooie kans om te netwerken, interessante contacten te leggen en vruchtbare samenwerkingen te smeden met mensen die actief zijn in IT, lobbying, import en export, politiek, advocatenkantoren en zoveel andere sectoren.

Het heel diverse ecosysteem in de business- en coworkingcentra van Topos.

Een professioneel en meertalig team tot uw dienst

Het personeel van TOPOS staat tijdens de kantooruren steeds voor u klaar. Wij nemen uw post, pakjes en telefoontjes aan of sturen die door, afhankelijk van uw instructies. We verwelkomen ook uw bezoekers en laten ze plaatsnemen in onze salons en vergaderzalen, en dit in het Nederlands, Engels, Frans, Grieks, Arabisch, Spaans en Italiaans. Wij spreken meer dan 8 talen …

Hebt u hulp nodig? Is er een probleem? Onze teams reageren altijd snel. U moet dus nooit lang op een antwoord wachten. 

De klantenrelatie is van het grootste belang voor Topos.

Een uitgebreid netwerk

Met zijn vier business- en coworkingcentra biedt TOPOS u de mogelijkheid overal in Brussel te werken. Wie zich lid maakt van een van onze business- en coworkingcentra kan vrij genieten van de infrastructuren van de andere centra. Zo kunt u ‘s morgens bijvoorbeeld een vergadering houden in Topos Schuman, om in de namiddag te gaan coworken in Topos Merode, Topos Parlement of Topos Louiza.

In het netwerk van Topos kunt u zich volledig thuis voelen.

Natuur en gezelligheid

De business- en coworkingcentra van TOPOS bieden naast een gezellige werkomgeving ook aangename relaxruimten voor uw pauzes: een dakterras op het gebouw van TOPOS Louiza, groene tuinen bij TOPOS Schuman en TOPOS Merode, een sportzaal in TOPOS Parlement. Omgevingen in iedere stijl 

Feel home@work is nog zo’n credo van de Topos-centra

5 voordelen die de business- en coworkingcentra van Topos samenvatten

  • Een niche in de sector: herenhuizen met standing
  • Betaalbare luxe
  • Een grote expertise: wij zijn al meer dan 40 jaar actief in deze sector
  • Ruimten op mensenmaat
  • Een sterke klantenrelatie